Ma átlépjük a Marokkó és a volt Ny. Szahara közötti képzeletbeli határvonalat vonalat, a bamako szervezőiroda által odaképzelt határőrökkel, és útzárral, bamakós autókat be nem engedő képzeletbeli hatósággal. Kész mázli, hogy mi mindenről utólag értesülünk, mikor…

Sietünk, ma messzire mennénk, ezért a rosszabb utat választjuk.  A Bamako Rallyt bebukó utastársainkkal reggelinél megbeszéljük, hogy Agadirban találkozunk, valamiért mégis a Tata felé vezető úton indulunk el. Titkon él bennünk a remény, hogy estére a Planet Tatooine-on…

Az Ouarzazate-i Ibis Hotel szobáit elhagyjuk, de most tényleg, és elindulunk délnek Zagorába, ott várnak az igazi Bamakósok.  A mai napunk nagyon laza lesz. (utóbb blogírás közben ez a kezdőmondat kicsit a nagyképű, utolsó mondások kategóriájába esik. – a szerk.)…

Az Ouarzazate-i Ibis Hotel szobáit elhagyjuk, majd a parkolóban úgy döntünk, hogy mégse.   (Hogy, hogy kerültünk Ouarzazate-ba? Kocsival. Tegnap elhagytuk Omar barátunk Sand Fiche panzióját az Erg Chebbi dűnéinek lábainál, és idáig jöttünk. Jól csináltuk, mert amíg…

Szabó Miki-Mikstudio, és Horváth Zoltánke honlapgondozási segítsége nélkül nem lenne ilyen rendezett a weblapunk.Köszönjük!!!!

Omar a Sand Fiche auberge tujaja, búcsúzóul még dobolt nekünk egyet a járművön, igazság szerint, neki mindegy volt hogy hol van, mindenen dobolt, vagy énekelt.     Köszönjük OMAR!! A panzio elérhető: www.auberge.sandfiche.com , GPS: N 31*15'051''  W 003*59'371''…

Versenyszellem ma alábbhagy, nem megyünk sehova, azért ez sem egyszerű. Istvánt leszámitva, aki a sarkvidékre készült, mindenki kockára fagy az éjszaka folyamán. Annyira fázunk, hogy annyira sem bírunk kimászni a sátorból, hogy előbányásszuk a kocsiban lévő tartalék ruhákat.…

Az első teljes afrikai napunkon napsütés Fezben, szánkózás az atlaszban a helyiekkel, hóban elakadás után éjszakai terepezés és sátorozás a sivatagban.  A nap kivételesen azzal kezdődik, hogy nem bírunk felkelni, és utána is nehezen megy a bootolás. Kezdetnek Szaddam…